gazetecilik

Tanrı verildi

Anonim

On yıllık başarısız bir bebek sahibi olma girişiminden sonra ancak bir mucize bekleyebiliriz. Ve bir mucize oldu …

Son çare

Zaten 33 yaşındaydım, on yıllık mutlu bir evlilik, sadece bir kişi tarafından gölgelendi - çocukların yokluğu. Aslında, bu yaşta bir kereden fazla anne olmayı planladım, ama bizim için hiçbir şey işe yaramadı.

Kocasıyla yıllar içinde henüz yapmadığı şeyler: düzenli muayeneler, testler. Hatta üç yıl önce vücuduma dikilen iki embriyodan hiçbirinin kök salmadığı başarısız bir IVF girişiminden kurtuldular. Ancak uzmanların hiçbiri sorunun nedenini adlandıramadı: Kocam ve ben tüm muayenelerin sonuçlarına göre kesinlikle sağlıklıydık. Başarısız bir IVF'den sonra, Novosibirsk'te infertilite tedavisinde uzmanlaşmış tanınmış bir doktor ellerini uzattı ve son çare tavsiye etti - dua et.

Ne ben ne de kocam özellikle dindar insanlar değildik. Ama sonra doğadan önce güçsüzlükten doğan bu şehirdeki saygın bir doktorun sözleri bizim için bir eylem rehberi oldu. Her hafta sonu, tapınağa gitmeye ve Kutsal Bakire Meryem'den en az bir şey istemeye başladık - bir yıldan fazla bir süredir ücretsiz bir teklif için sırada beklediğimiz bir sonraki IVF prosedürünü başarıyla tamamlamak için.

Bir şekilde, bir sonraki İşaret Kilisesi ziyaretimizde, bir cemaatçi bana yaklaştı. Bizi burada ilk kez görmediği ve bir şekilde bilinmeyen bir şekilde Tanrı'nın Annesi'nden ne istediğimizi öğrendiği ortaya çıktı. Kadın, başkentin Pokrovsky manastırındaki St. Matrona'da uzun zamandır beklenen bir hamilelik için yalvaran kızının hikayesini anlattı. Oraya bir yolculuk yaptıktan ve kalıntılara ibadet ettikten sonra, kızı üç kez zaten anne oldu.

Birbirimize baktığımda, kocam ve ben fark ettik: Gitmeliyiz! Hemen! Aynı gün Moskova'ya tren bileti aldım ve bir hafta sonra Matronushka'ya gitti.

azizler

Spontan hacımız büyük bir sıkıntı ile başladı. Treni terk ettikten hemen sonra, bizden bir banka kartının çalındığı ortaya çıktı. Otelde bile bir gün için cüzdanımda yeterli nakit yoktu. “Hayır, mucize yok! Neden hepimiz buna hazırız?! ” Kocamın omzunda ağlayarak ağladım. Bana güvence vermeye çalışırken kendisi tamamen kayboldu. Para ödünç alacak kimse yoktu. Kocası bir şekilde hızlı bir kredi verdiğini hatırladı. Ama sonra bir kartı vardı, kartsız kredi alma fırsatı bizim için gerçek görünmüyordu. Genel olarak, durum - kıskanmayacaksınız.

Dönüş yolculuğu için biletler önceden satın aldık, ama bir yerde 5 gün ve gece geçirmek ve açlıktan ölmek zorunda kalmadık. Soğuk bir Aralık sabahıydı ve Pokrovsky Manastırı'na gitmekten başka bir seçeneğimiz yoktu, bunun için yolda neredeyse üç gün geçirdik ve akşam tekrar geceye istasyona dönmek için. Ama inanılmaz olan bize manastırda oldu.

Yaklaşık 4 saat, St. Matrona'nın kalıntılarına dokunmaya istekli bir insanın buzlu rüzgarında durmak zorunda kaldı. Yüzlerce insan da her biri mucizesi için dua eden soğukta sabırla durdu. Ve tüm bu çok taraflı, ama şaşırtıcı derecede sakin kalabalıktan, kurtarıcımız dediğimde yakınlarda olan St. Natalya idi. Önümüzde duran kadın hemen çığlık atan gözlerime dikkat çekti. Olayı öğrendikten sonra, o - Moskova eteklerinde tamamen yabancı bir kişi - onunla kalmayı önerdi.

Uzun mutluluk için hızlı kredi

Ve şimdi, kalıntılara bağlanan, dua eden, yardım isteyen ve St. Matronushka'nın ikonuyla bir not bırakan, kadının öğrenci oğluyla birlikte yaşadığı misafirperver Kruşçev'de Natalya'ya gittik. Akşam yemeğinde yine bize tamamen ilgisizce teklif etti, adam kartsız nakit kredi alma fırsatı hakkında konuştu. Şüpheliydik, şehrimizde olmadığımızı fark ettik. Ancak ev sahibinin oğlu, Moskova'da kesinlikle herkesin çek olmadan mikro kredi alabileceğini açıkladı. İnternette uygun bir teklif bulmaya yardımcı oldu. Çevrimiçi hizmet "Robot Seimer" hızlı bir kredi talep ve İletişim sistemi, Moskova'da bol olan herhangi bir noktada almak için sitede bir şans verdi. Hemen bir mikro kredi verildi ve dağ omuzlarından düşmüş gibi görünüyordu. 3 saat sonra paramızı elimizde tutuyorduk - kartsız ve Moskova'da çeksiz çok gerçek bir kredi - bizim için yabancı bir şehir.

Ertesi gün kurtarıcılar için yiyecek ve hediyeler aldık. Doğru, Natalya artık herhangi bir otele gitmemize izin vermedi, ancak mikro kredi ucuz bir oda kiralamamıza izin verebilir. Ama o Kutsal! Ertesi gün Moskova'da kalışımızın tekrar tekrar uzun bir hattı savunan Pokrovsky Manastırı'na gittik.

… Yolda karşılaştıkları türden, mucizelere inanç, St. Matrona'nın açıklanamaz gücü ve Moskova'da zor bir anda çek olmadan mikro krediler alma yeteneği sayesinde, 10 yıllık umut ve umutsuzluğun ardından mutlu ebeveynler olduk. Seyahatten hemen sonra, New, 2015'in hemen altında hamile kaldım. Benden birkaç metre uzakta, beşikte, üç aylık bir Bogdan kokuyor - Tanrı'nın çocuğu.